• אקדמיה: תואר בעבודה סוציאלית.
  •  
  • התנדבות: חלוקת מזון, חוש"ן, חונכות בבי"ס לחינוך מיוחד, שמחה לילד.
  •  
  • תחביבים: פסנתר ובעיקר לאכול.
  •  
  • מה חשוב לדעתך שיהיה במדריך פסיכומטרי: מעניין, מאתגר, קשוב, גמיש (גם פיזית אם אפשר), מהיר מחשבה, יצירתי, סבלני, מפריד בין עיקר לטפל.
  •  
  • תלמיד זכור במיוחד: התחלנו כ3 שבועות לפני המועד, פעם ראשונה שניגשת לפסיכומטרי, עמדה בתחילה  על ציון 500 וציון היעד שלה היה 680. בעזרת מיקוד בצ'אנקים משמעותיים, המון עבודה והכוונה וזמן משותף עשתה את הבלתי ייאמן- 682.
  •  
  • חלום: שבאיזה תחום שלא אהיה אצליח לעשות שינוי
  •  
  • מה התלמידים של הדס מספרים עליה:
 
  • "כשהגעתי לסניף לשיעור ראשון, קיבלתי רושם מעולה שנשאר כל הקורס"

    היום קיבלתי את הציון פסיכומטרי שלי וזה החזיר אותי ארבעה חודשים אחורה. כשהחלטתי שרציתי להיבחן, הכנתי את עצמי שזו תהיה תקופה קשה ומבאסת. קיבלתי המלצה חמה מאוד מחברה קרובה על "אחד על אחד" וכשהיא סיפרה לי על המסלול המשולב, ידעתי שאני רוצה ללמוד אצלכם. הרעיון של כיתה קטנה, יחס אישי ושיעורים פרטיים היה מושלם בשבילי. כשהגעתי לסניף לשיעור ראשון, קיבלתי רושם מעולה שנשאר כל הקורס. הבדיחות הפניומיות, האווירה החמה, הקפה על חשבון הבית, הכל נתן תחושה ממש טובה ותרם לאווירה לימודית כייפית! נכנסתי לכיתה עם עוד תשעה תלמידים מקסימים (בלבד!) ועם הדס בושרי האדירה (!!) שלימדה אותנו בצורה ברורה ויסודית את כל החומר ועם המון סבלנות, אבל בעיקר באווירה זורמת ונמצחיקה שפשוט כיף להגיע לשיעור!
    בתור תלמידה עם לקות למידה, שמתמטיקה נכנסת לה לראש בקצב איטי להחריד, הדבר שהכי חשוב לי להדגיש זה היחס האישי שניתן לכל תלמיד בשיעור, בשיעורים הפרטיים ובשיחות טלפון ממושכות, אפילו מאוד (סליחה, הדס), המורה שלי עשתה הכל בשביל לוודא שהבנתי! ובעבודה קשה, הצלחתי ללמוד את כל החומר, גם בפרק הכמותי!
    אז נעבור ארבעה חודשים קדימה… והנה אני יושבת עם הציון שרציתי, מרוצה מאוד וזוכרת את תקופת הפסיכומטרי דווקא כתקופה חווייתית וטובה, שלמדתי בה המון! אז באמת בלי לחשוב פעמיים, אם כבר ללמוד פסיכומטרי, אז באחד על אחד. שם מקבלים את המקצועיות עם היחס האישי בצורה הכי טובה שאפשר!
     
    אז המון תודה,
    שלומית
    דצמבר 12