- אקדמיה: קלינאות תקשורת באוניברסיטת תל אביב
- מה לדעתך חשוב שיהיה במדריך פסיכומטרי: חשוב שיהיה מאוד סבלני ושיוכל לראות את ההבדלים בין התלמידים. שידע להתאים את עצמו לכל תלמיד.
- תלמיד זכור במיוחד: כל תלמיד שקיבל את הציון שהיה צריך והתקבל בזכותו לתואר שרצה ללמוד.
- חלום: לעבור לאפריקה ולהקים שם גן חיות לחיות בר שניצלו מהתעללות.
- מה קרוב משפחה קרוב אומר עליכם: שאני קונטרול פריק.
- למה את מדריכת פסיכומטרי: מאז ומעולם מאוד אהבתי ללמד וגם בצבא עסקתי בהדרכה. אני אוהבת להעבור עם אנשים תהליך שכתוצאה ממנו משתנות תפיסות שחשבו שהן נכונות (למשל: אני לא טוב/ה במתמטיקה..)
- למה את מלמדת פסיכומטרי דווקא באחד על אחד: כי אני מרגישה שם בבית וגם כי אני חושבת שלימוד פסיכומטרי באופן פרטי זו הדרך הטובה ביותר ללמוד.
- טיפ לתלמיד פסיכומטרי: תשכח מכל מה שאי פעם ידעת או חשבת שאתה יודע על עצמך.
- מה התלמידים של עדי מספרים עליה:
- “עדי לא וויתרה לי גם כשהיה קשה, ידעה מתי לדחוף אותי קדימה על מנת למקסם את היכולות שלי והסבירה לי את החומר בצורה יצירתית, אינטיליגנטית ובהירה”
אחד על אחד שלום,
אני כותבת לכם בראש ובראשונה על מנת להודות למורה המקסימה שלי עדי גולדרט. אל הקורס הפרטי עם עדי הגעתי לאחר שכבר נבחנתי בבחינה הפסיכומטרית כמה שנים לפני כן. החוויה שלי מהבחינה הראשונה הייתה מאוד מתסכלת משום שהתקשיתי בפרק הכמותי ולבסוף קיבלתי ציון מאכזב שלא שיקף את יכולותיי האמיתיות. אצל עדי, לעומת זאת, זכיתי לחוויה מתקנת, שכללה יחס אישי ונעים והרבה סבלנות. עדי לא וויתרה לי גם כשהיה קשה, ידעה מתי לדחוף אותי קדימה על מנת למקסם את היכולות שלי והסבירה לי את החומר בצורה יצירתית, אינטיליגנטית ובהירה. מעבר לכך, עדי לימדה אותי אסטרטגיות להתמודדות עם לחץ וחרדת בחינות שוודאי יעזרו לי גם בעתיד. אני ממליצה מאוד על הקורס הפרטי לכל מי שאי פעם הרגיש שהוא “נבלע” בכתה או שצריך להיבחן בשנית בבחינה הלא פשוטה הזו. אני מאוד מודה לעדי ולאחד על אחד, אין ספק שהציון הנוכחי שלי פתח לי הרבה דלתות וקידם אותי בדרך אל היעד, ובו זמנית גם הראה לי שהדרך אל היעד יכולה להיות נעימה.
מיכל – אפריל 2014