השלב הכי חשוב בעבודה הפסיכומטרית של תלמיד הוא שלב הסימולציות.

מהן סימולציות ומדוע צריך אותן?

הסימולציות הן בחינות דמה שאותן פותרים התלמידים כדי להיות טובים כמה שיותר בבחינה עצמה. הבחינה הפסיכומטרית מציגה בפני הנבחן אלמנטים רבים של עבודה שאינם קשורים אך ורק לחומר הנלמד. למשל, הבחינה עצמה היא 3 שעות ועשרים דקות. במהלך הזמן הזה אין הפסקות והתלמיד נדרש לרמת ריכוז מאוד גבוהה שנמשכת לאורך כל הבחינה. תלמיד שלא מגיע מוכן לבחינה כה ארוכה עלול להתעייף במהלך הבחינה וביצועיו לקראת סוף הבחינה עלולים להיפגע.

בנוסף לכך, ישנם אלמנטים נוספים רבים שאיתם צריך התלמיד להתמודד בבואו לפתור בחינה פסיכומטרית:

אכן, הרבה בעיות….

איך מתמודדים עם כל הבעיות הללו?

שלב הסימולציות באחד על אחד הוא שלב שמקבל תשומת לב מיוחדת. בנוסף לעבודה שנעשית עם המורה, עבודה שניתן לעשות אך ורק באחד על אחד ולא באף קורס אחר, ובנוסף למבחני הסימולציה שאנו נותנים לתלמידינו לפתור בבית, אנו מציעים לתלמידינו לעשות בחינות סימולציה בתנאי אמת. זה אומר:

לכל אחד מהמאפיינים של הבחינה, גם אלו שאינם קשורים לשאלות עצמן כמו כל המאפיינים המוזכרים לעיל, יש השפעה עליכם בתור נבחנים. ההשפעה הזו יכולה להיות מתורגמת לנקודות בבחינה. לטוב ולרע. כמה שתתכוננו יותר טוב – ככה תקבלו ציון יותר גבוה. נכון, כל המכונים מציעים סימולציות לתלמידים שלהם, אבל אצל כל המכונים האחרים הסימולציה מתבצעת באותה כיתה שבה למדו התלמידים לאורך כל הקורס ועם אותם התלמידים בכיתה. כלומר, האווירה שבה התלמידים נבחנים מוכרת מאוד. החל מהכיתה שבה יושבים ועד האנשים שיושבים בה. כמו כן, כמעט תמיד נבחנים התלמידים בקורסים הרגילים על שולחנות ולא על כיסאות סטודנט, מכיוון שאלו הכיתות שאותן יש למכונים להציע. סימולציה שאותה פותרים במקום שבו עשית את כל הקורס אינה משקפת את המציאות מספיק טוב ולכן ישנה חשיבות עצומה לפתירה של סימולציות באווירה שונה – קרובה יותר לבחינה.

מי יכול להירשם לסימולציות ואיך עושים את זה?

ההרשמה לסימולציות מתבצעת באופן הבא:

תלמידים שכבר לומדים אצלנו – כל שעליכם הוא לעשות זה למלא את טופס הרישום לסימולציה (שימו לב – תלמידים שאינם זכאים לחומרי הלימוד בחינם נדרשים לתשלום נוסף עבור הסימולציות).

תלמידים שלא לומדים אצלנו ומעוניינים להצטרף לסימולציה – ההשתתפות בסימולציה כרוכה בתשלום.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר ונחזור אליכם בהקדם