קורס פסיכומטרי משולב

הקורס המשולב קיבל את שמו בשל השילוב בין למידה בקבוצת לימוד סופר קטנה ואינטימית ובין מורה פרטי צמוד לכל אורך הקורס – הדרך האידאלית ללמוד לפסיכומטרי.

בקורס המשולב תלמדו בכיתה קטנה של עד 6 תלמידים – בהתחייבות!

בכל שבוע תבואו לשני מפגשים קבוצתיים של 3 שעות ובנוסף תהנו משמונה מפגשים אישיים אחד על אחד עם המורה הפרטי שלכם כדי שנוכל להתמקד ולהעמיק בדיוק במה שאתם צריכים.

בנוסף, תקבלו את ערכת הלימוד המלאה שלנו הכוללת ספרים בכל הנושאים, סימולציות (חלקן בתנאי מבחן ממש כמו בבחינה האמתית), בדיקות חיבור וגישה מלאה לאתר התרגול ולאפליקציה שלנו כדי שתוכלו לתרגל כמה שתרצו.

כמובן, אסור לשכוח את קורס הVOD שלנו, שגם אליו תקבלו גישה מלאה על מנת שתוכלו “להסיר חלודה ולחמם מנועים” כבר מרגע ההרשמה אל הקורס.

בקורס הVOD תוכלו ליהנות מסרטונים קצרים המסבירים את כל החומר שאתם צריכים כדי שתוכלו לחזור שוב ושוב בחומר או להתכונן לשיעור הבא.

אז מה זה בכלל קבוצה קטנה ולמה זה טוב?

  • קבוצת הלימוד עד 6 תלמידים- אין כמו ללמוד באווירה אינטימית ומשפחתית, לא תתביישו לשאול שאלות ולקבל את היחס האישי והמותאם שאתם באמת צריכים.
  • הכיתה הקטנה מאפשרת את מתן תשומת לב של המורה לכל תלמיד/ה תוך כדי חווית לימודים יעילה ונעימה.
  • אווירה של דיון והפרייה הדדית שמוציאים את המיטב משיטת הלימוד הייחודית שפיתחנו.
  • זה פשוט יותר כיף- אין כמו ללמוד עם חברים! חברי הקבוצה מספקים סביבה תומכת עם תחרותיות בריאה. תוכלו להישאר וללמוד במרכזי הלימוד שלנו גם לאחר שעות     הקורס כדי לתרגל וללמוד כמה שיותר.

אוקיי, קבוצה קטנה זה אחלה, אז למה שארצה מורה פרטי בנוסף?

הקורס כולל חבילת שעות פרטיות עם המורה הפרטי/ת שלך, מטרת השעות הפרטיות היא להעמיק בתוכן ולהתאים את צורת החשיבה שלך לצורת החשיבה המאפיינת את   הבחינה.

המורה הפרטי\ת שלך ילווה אותך לאורך כל הקורס, מתחילתו ועד סופו, כמובן שזהו אותו\ה מורה כדי שנוכל להמשיך בקצב ובתכנית שנקבעה לך.

חשוב להבין:

  • השיעור הפרטי קבוע בלו”ז ומובנה כחלק מהקורס המשולב, לא מדובר בזמן “קבלת קהל” בו המורה מחכה לתלמידים שמעוניינים לשאול שאלה אלא בשיעור מלא של 60 דקות. השיעור קבוע מראש בכל שבוע, בו עוברים על תכנית סדורה שהמורה מכין/ה במיוחד עבורך.
  • השיעורים הפרטיים מוקדשים למגוון רחב של מטרות, כאשר מי ששולטים/ות בחומר יקבלו את ההעשרה והליווי הנחוצים, ומי שמתקשים/ות יקבלו את ההסברים המפורטים ודרכי הפתרון המותאמים עבורם/ן מבלי שהדבר יפגע או יעכב את שאר הקבוצה.
  • אנחנו מאוד מאמינים בתחקור- אין דבר המשתווה לזה שמהמורה שלכם שמכיר\ה אתכם וכבר יודע\ת איך אתם חושבים ישבו איתכם יחד ויצפו בכם פותרים פרקים מלאים של הבחינה, הרי זה שאתם יודעים לפתור לבד ולתחקר שונה לגמרי ממורה פסיכומטרי שרואה בדיוק איך אתם עובדים וחושבים בזמן אמת!

הקורס המשולב, יחד עם מערכת התמיכה המקיפה של “אחד על אחד”, מבטיח שתקבלו כל מה שאתם/ן צריכים/ות להצלחה במבחן הפסיכומטרי.

אם עדיין זה לא ברור איך הקורס המשולב של אחד על אחד שונה מכל קורס פסיכומטרי אחר — יועצי לימודים שלנו ישמחו לענות על כל שאלה.

לקביעת פגישת ייעוץ עם מורה ולפרטים נוספים – לחצו כאן

לצפייה בתלמידים שלנו מספרים על חוויותיהם מהקורס – לחצו כאן

לקריאת המלצות וביקורות של תלמידים שלנו – לחצו כאן