קורס פרטי + אונליין

קורס אונליין עם מורה פרטי צמוד/ה??!!

הלימודים למבחן הפסיכומטרי מתרחשים בכל רגע בחיים, דרך פיתוח יכולות החשיבה שלנו. אם זאת, הקורס הפרטי + אונליין מספק את כל הכלים וההדרכה הנחוצים בשביל להתחיל, לעבור ולסיים עם לימודי הפסיכומטרי. למידע נוסף אתם מוזמנים לקרוא על היתרונות הרבים שבקורס האונליין שלנו ובקורס הפרטי שלנו.

  1. הקורס הפרטי מתחיל למעשה ברגע ההרשמה והכניסה שלך למערכת האונליין. בעזרת שאלון הפתיחה, הסרטונים, התרגולים והצ’ט הפתוח נבין ביחד מהם נקודות החולשה והחוזק שלך. לימודי הפסיכומטרי יכולים להתחיל באותו היום, דרך צפייה בסרטונים ופתירת תרגילים באונליין, ואימוץ הרגלי קריאה נכונים עבורך באנגלית ובעברית.
  2. בשיעור הראשון עם המורה הפרטי שלך, יערך אבחון פסיכומטרי ראשוני בו ימופו הנקודות הבעייתיות בידע, בהבנה וביכולות החשיבה הנדרשים לבחינה. לאחר השיעור הראשון תוכלו להרשם לקורס פסיכומטרי פרטי הבנוי ממפגשי לימוד פרטיים שיתואמו ישירות עם המורה וזאת בהתאם לצורך וליכולת.
  3. קובעים שיעורים פרטיים לפי הרצון, ויחד עם המורה מתכננים תוכנית לימודים מותאמת ומפורטת, כך שתמיד תדע/י בדיוק מה ואיך עליך לתרגל.
  4. יעילות השיעורים הפרטיים עולה פלאים ככל שמגיעים יותר מוכנים! דרך מערכת האונליין ניתן לעבור על סרטונים ודפי הסבר לפני השיעור, וכך לנצל את מירב הזמן עם המורה להעמקת ההבנה ופיתוח יכולות חשיבה, במקום בידע הטכני שמצליחים לרכוש גם בלימוד עצמי. .
  5. בנוסף למעבר על נושאי הפסיכומטרי, תפתרו פרקי פסיכומטרי מלאים כשהמורה צופה בכם ומתחקר את הבחינות יחד אתכם.
  6. גם בחינות סימולציה כיתתיות יהיו חלק מלימודי פסיכומטרי שלכם כדי להרגיל אתכם לתנאי בחינה אמיתיים.
  7. ניתן להשתתף בתרגולים קבוצתיים הנערכים בסניפי אחד על אחד. התרגולים מכסים נושאים נבחרים של הבחינה הפסיכומטרית.

לאחר הבחינה תוכלו לתחקר את ביצועיכם, ובמידה שתזדקקו להיבחן פעם נוספת תדעו בדיוק מהם הנושאים בהם תצתרכו להשקיע יותר, וכיצד לעשות זאת (או שהבעיה הייתה בעיקר… לחץ?!).  

אם אתם תלמידי תיכון, בצבא ושירות לאומי,משפרי ציון ואפילו תוך כדי קורס אחר אבל מרגישים שלא יזיק לקבל חיזוק נוסף, אם אתם אנשים עסוקים שלא יכולים להתחייב למסגרת של קורס פסיכומטרי מן המניין, הקורס הזה הוא בשבילכם!

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם