מבנה הקורס המשולב

תכנון הקורס מתחיל בעת ההרשמה, בשיחה עם יועצי הלימוד ולאחר מכן עם המורה שלך, בו תקבלו המלצות אישיות כיצד להתכונן לקראת הקורס, דרך מערכת האונליין ואימוץ הרגלי קריאה נכונים. מערכת האונליין נגישה באתר ובישומון, ואפשר לצפות בסרטונים קצרים המקיפים את כל החומר לבחינה, לפתור כאלף תרגילים ולקבל מענה מיידי ומפורט מהמדריכים שלנו אשר עושים משמרות בצ’ט 24/7. כן כן- תקבלו מענה על כל שאלה, בכל זמן ומקום בעולם! תוכלו להתייעץ על כל נושא הקשור ללימודיכם, כך שלעולם לא תצתרכו לחכות עד לשיעור בכדי להמשיך לתרגל בצורה נכונה. הפעילות במערכת- הסרטונים שראית, כמה תרגילים פתרת נכון ואף כמה זמן זה לקח- שקופים למורים/ות הקבוצות אשר נעזרים בכך בכדי לתכנן את מהלך הקורס. כך- כל שיעור ותרגול, פרטי או בקבוצה, בבית או בנסיעה, ינוצלו ללמידה האיכותית והיעילה ביותר שניתן. למידה דרך מערכת האונליין לפני תחילת הקורס תביא לשיעורים מדויקים ויעילים מהשנייה הראשונה. זאת הדרך היחידה להתחיל קורס פסיכומטרי בריצה!
    1. בזכות הצפייה בשיעורים הקצרים (bite sized learning) ופתרון התרגילים הנלווים, תדעו בדיוק אילו עקרונות מובנים לכם ואילו פחות. תעברו על החומר לפני הקורס – ותהיו אלה שמושכים את הקבוצה קדימה, במקום אלו המשתרכים מאחור.
    2. בעזרת המורים הזמינים בצ’ט הפתוח, תוכלו להציף (ולהפיג) כל חשש ופחד שעולה לקראת הלימודים, ואנו נדע להיערך בהתאם בתכנון מהלך הקורס.
    3. מורה/ת הקבוצה וגם המורה הפרטי/ת שלך ידעו להתאים את השיעורים בדיוק אליך, באמצעות דו”חות מפורטים שהמערכת תספק.  
    4. היכרות עם השפה המשותפת של “אחד על אחד”- מהשיעור הראשון!
בחלק המקורסים תוצע “מכינה” של 4 שעות במכינה למעבר על מושגים בסיסיים ו”הסרת חלודה”. קורס משולב ממוצע נפגש פעמיים בשבוע למשך 5 שעות, ופעם בשבוע לשעת “אחד על אחד” עם המורה הפרטי הצמוד/ה שלך, כאשר תמיד תוכלו לקחת שעות פרטיות נוספות במהלך הקורס. במהלך הקורס המשולב תעברו על כלל הידע הנדרש להצלחה במבחן, כאשר עיקר המאמץ הינו בהבנה לעומק של העקרונות (הפשוטים מאוד, ברובם!) והתאמת דרכי חשיבה ופתרון- לפי יכולות החשיבה הטבעיות שלכם/ן- ובעצם לפי מי שאתם/ן. הלימודים בקבוצה מתבצעים באווירה נעימה של דיון ושיתוף, לצד תרגול ומעקב צמוד של המורה. התרגול יתבצע בהתאם לקצב האישי שלך, ותלמידים ברמה דומה יכולים להיעזר אחד/ת בשני/יה. בתחילת הקורס תקבלו ערכת לימוד מלאה, הכוללת 7 ספרים, 7 סימולציות פרי ידינו, ו8 בדיקות חיבור. כמו כן תוזמנו להתשתתף בשלושה סימולציות “בתנאי מבחן” בהשתתפות כלל תלמידי הסניף, המדמים באופן מדויק ככל האפשר את התנהלות המבחן הפסיכומטרי האמיתי. אתם מוזמנים להשתתף במפגשי תרגול בעלות 100 ש”ח, אשר נערכים לקראת מועד המבחן ובהם מתרכזים בנושא ספציפי למשך 3 שעות. לאחר הבחינה, תוכלו לקבל תחקור אישי- בעקבותיו תדעו אפילו לפני פרסום התוצאות היכן הצלחתם, היכן עדיין תוכלו לשפר, והכי חשוב- כיצד!