אחד על אחד – שאלות נפוצות

יש לנו יתרונות רבים אבל העיקרי שבהם הוא פורמט הלימוד והגישה: כשמנו כן אנו, כלומר, אנחנו היחידים שמציעים קורס אחד על אחד באמת. המציאות היום בארץ היא בעייתית ומטעה: כשאומרים “קורס אישי” מתכוונים לכמה חוברות עבודה הביתה וכיתה של 25–30 תלמידים. כשאומרים “מאמן פרטי חינם” מתכוונים לסטודנט במשרה חלקית שעבר הכשרה של ימים ספורים ולפעמים בעל ציון נמוך מהתלמידים עצמם. אנחנו נמנעים מהמלכודות הפרסומיות האלה ודוגלים באמירת אמת – קורס פרטי אצלנו כולל 20–30 מפגשים בני 2–3 שעות. רק תלמיד ומורה. לדעתנו לא צריך יותר מזה. למעשה, היתרון הגדול ביותר שלנו, הוא גם היתרון הגדול ביותר שלך. באחד על אחד, אין צורך לנסות ולהתאים את התלמיד לסכימות קבועות מראש שהומצאו הרבה לפני שהתלמיד נרשם לקורס. כי כשלומדים אחד על אחד, הקורס מתאים את עצמו לתלמיד ולא להיפך. אנו באחד על אחד יודעים שכל תלמיד הוא יחיד ומיוחד ולכן אנו תופרים לכל תלמיד את הקורס המתאים לו ביותר.

לקביעת פגישת אבחון חינם עם מורה פסיכומטרי או לבירור פרטים נוספים לחץ כאן.

כן ולא. רבים מאיתנו (המורים) עבדנו בעבר במכוני הכנה אחרים בשוק הפסיכומטרי. עוד כשעבדנו בחברות הקודמות כתבנו ספרי לימוד לפסיכומטרי והשתתפנו במיון וגיוס של מדריכים צעירים. ברשותנו מכתבים רבים ותעודות הצטיינות שקיבלנו עוד כשעבדנו באותן חברות. המשותף לכולנו ב“אחד על אחד” הוא שכולנו חשנו שהעבודה באותן חברות כופה עלינו להיות אנשי מכירות ולא מורים ולכן אנו כבר לא עובדים שם. לא אהבנו את העבודה בכיתות צפופות ועמוסות ואת העובדה שנאלצנו לעבוד על פי מערכי שיעור כתובים מראש שהכתיבו “שיטות” ו“טריקים” בזמן מצומצם על פני הוראה יסודית ומעמיקה של התחום. למעשה, אנו מקבלים קורות חיים של מדריכים המועסקים בכל החברות בארץ המבקשים להצטרף לצוות “אחד על אחד” עובדה זו מחזקת אצלנו את התחושה שאנחנו עושים משהו נכון ואמיתי. ולסיום – אם קיים חשש שהמדריכים שלנו לא הכי טובים – נשמח להזמין אותך לקרוא עדויות של תלמידים שלנו ולפנות אליהם ישירות או להגיע לשיעור ניסיון ולהתרשם בעצמך.

לקביעת פגישת אבחון חינם עם מורה פסיכומטרי או לבירור פרטים נוספים לחץ כאן.

לא ממש. אבל אנחנו גם לא האופציה הזולה בשוק. אם תרצה/י המלצה על אופציות זולות נשמח להפנות אותך לכמה כאלה. יש מעט מאוד קורסי פסיכומטרי שאנחנו משווים את עצמנו אליהם. טווחי המחיר של קורסים אצלנו נעים בין 4000–9000 שקלים, בהתאמה אישית לתלמיד. תלמיד בעל פערים בחומר הזקוק לקורס ארוך ויסודי יקבל אותו אך לא ישלם מחיר דומה לתלמיד הניגש בפעם השלישית למבחן ומגיע אלינו על מנת לבצע מרתון ממוקד לשיפור נושאים מסוימים

אפשר לשלם על הקורס עם פיקדון של חיילים משוחררים?

כן, במסלולנו המשלבים לימוד במסגרת פרטית ובקבוצה. “פסיכומטרי אחד על אחד” הוא מוסד לימודים המוכר על ידי משרד הבטחון והמחלקה לחינוך מבוגרים במשרד החינוך.

לקביעת פגישת אבחון חינם עם מורה פסיכומטרי או לבירור פרטים נוספים לחץ כאן.

ניתן לשלם על הקורס בכל כרטיסי האשראי ובפריסת תשלומים נוחה, ניתן להשתמש בהמחאות או בתשלום על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים.

הנחה מיוחדת זמינה גם לתלמיד המביא עמו חבר לקורס משולב!

לקביעת פגישת אבחון חינם עם מורה פסיכומטרי או לבירור פרטים נוספים לחץ כאן.

במשך השנים פיתחנו סוג של מומחיות במסלולים ממוקדים המתאימים במיוחד לתלמידים שכבר ניגשו לבחינה בעבר. הרעיון הוא להבין כמה שיותר מהר מהן נקודות התורפה שהורידו את הציון במבחן האחרון ולתקוף אותן אחת אחת בצורה ממוקדת. אנחנו מכירים את כל הקורסים שעוברים היום בארץ מכל הבחינות ולכן אנחנו יודעים שאם עשית קורס בעבר במכון **** בטח לא הבנת עד הסוף את *****. נשמח להפנות אותך לתלמידי עבר שלנו ששיפרו ציונים בצורה דרסטית לאחר שנבחנו בפעם הראשונה.

לקביעת פגישת אבחון חינם עם מורה פסיכומטרי או לבירור פרטים נוספים לחץ כאן.

לא. אנחנו לא מאמינים בגימיקים. אנחנו מאמינים בדף חלק, עט, תלמיד קשוב ומורה טוב. כל השאר הם קישוטים בעלי ערך שיווקי בלבד. אנחנו נספק לכל תלמיד די והותר חומר לימודי בכל פורמט שיהיה נוח עבורו. אתר האינטרנט שלנו עובר שדרוג מאסיבי ובשבועות הקרובים תעלה לאתר כמות עצומה של תרגולים חינם וללא צורך בהרשמה כלשהי. גם תוכנה ללימוד מילים תעלה לאתר בקרוב וגם היא תהיה חינם וללא צורך בהרשמה כלשהי. אנחנו מאמינים שחומר לימוד איכותי ככל שיהיה לא ישתווה לעולם למורה מעולה ולימוד יחידני.

לקביעת פגישת אבחון חינם עם מורה פסיכומטרי או לבירור פרטים נוספים לחץ כאן.

מעולם לא טרחנו לבדוק. זה לא מעניין אותנו. אותנו מעניין– האם נ’ תתקבל ללימודי רפואה? האם א’ יצליח להתקבל למנהל עסקים? וכו’. אנחנו מכירים את התלמידים שלנו בשמותיהם הפרטיים ומודדים את עצמנו מול החלומות שלהם ואל מול האם נצליח או לא נצליח להכניס אותם ללימודים במסלולים בהם הם חושקים ותו לא. דרך אגב – 60,000 אנשים ניגשים למבחן הפסיכומטרי מדי שנה. הממוצע הארצי הוא 530 בערך. רק 9% מהנבחנים לומדים לבד ללא קורס הכנה. אז איך זה יכול להיות שהממוצע של כל מכוני ההכנה הוא כל כך גבוה?

כל תלמיד שלנו מקבל: ספר אלגברה ובעיות ‚ספר גיאומטריה וגרפים ‚ספר חשיבה מילולית ‚ספר אנגלית ‚מילון עברית ואנגלית, ספר קורס ו-7 מבחני סימולציה מלאים. יש לכל מדריך גישה למספיק תרגולים, בחנים ודפי עבודה כדי לספק לכל תלמיד, חרוץ ככל שיהיה די והותר תרגולים. למרות כל האמור לעיל, אנחנו ממעיטים מאד מחשיבותם של חומרי הלימוד עצמם. הספרים לא ילמדו אותך שום דבר. המרכיב החשוב ביותר בהכנה למבחן הוא הדף החלק שמונח על השולחן בזמן השיעור והמדריך שיושב לידך.

לקביעת פגישת אבחון חינם עם מורה פסיכומטרי או לבירור פרטים נוספים לחץ כאן.

צודקים במאה אחוזים! אל תיקחו סיכון. אנחנו יודעים שבזמן שאתם מתלבטים מציפים אתכם נציגי מכירות מקסימים אך מלחיצים מ-1001 חברות שונות. אל תתפתו! התעקשו על שיחה עם מדריך פסיכומטרי ואל תסתפקו בנציגי מכירות. בואו לכוס קפה ולשיעור ניסיון. עיינו בחומרי הלימוד, דברו עם התלמידים, שבו וקבלו את ההחלטה ברוגע ובראש נקי. הסיבה שלא שמעתם עלינו היא כי אנחנו נמנעים מלפרסם את עצמנו בהיקפים גדולים. כמו כל חברת בוטיק בכל תחום אחר – אנחנו בנויים כמעט אך ורק על המלצות מפה לאוזן. התלמידים שלנו מפרסמים אותנו בחוגים המתאימים ומספקים לנו די והותר עבודה.

לקביעת פגישת אבחון חינם עם מורה פסיכומטרי או לבירור פרטים נוספים לחץ כאן.

לכל הפרטים ניתן להכנס לאתר של המרכז הארצי לבחינות והערכה בקישור הבא –

אני קישור! לחצו עליי!