פסיכומטרי אחד על אחד

פסיכומטרי אחד על אחד הוא מכון הפסיכומטרי היחידי שמתבסס על הכנה פרטית למבחן הפסיכומטרי.
פסיכומטרי אחד על אחד נוסד לפני 10 שנים על ידי מורי פסיכומטרי שהתייאשו מהניסיון ללמד פסיכומטרי בכיתות גדולות. הם הגיעו למסקנה שללא יחס אישי והתייחסות לכל תלמיד ותלמיד– סיכויי ההצלחה בבחינה פוחתים.
הניסיון הנרחב שלנו כמדריכי פסיכומטרי הוכיחו לנו שאין שני תלמידים זהים, מה שנכון לתלמיד אחד יכול לפגוע בביצועים של תלמיד שני.

איך אחד על אחד שונה מכל מקום אחר:

  •  התקדמות בקצב אישי. הקורס ממוקד ובנוי על פי הצרכים הפסיכומטריים שלכם. נדאג לחזק את נקודות החולשה שלכם ולשמר את נקודות החוזק שלכם כך שתגיעו לבחינה ב“שיא הכושר”.
  •  מורה פסיכומטרי פרטי לכל תלמיד. לכל תלמיד באחד על אחד יש מורה פרטי שמלווה אותו מרגע ההרשמה לקורס ועד קבלת הציון. המורה דואג להתאים את שיטת העבודה והלימודים לפי מה שנוח ומובן לך. המורה עוקב אחרי הכנת שיעורי הבית, קצב העבודה וההתקדמות השבועית. המורה הפרטי זמין בכל זמן ולכל שאלה.
  • קורס פסיכומטרי מותאם אישית. אתה יכול לבחור את המיקום, הימים והשעות בהן תלמד. אם ניגשת לפסיכומטרי בעבר או שזו הפעם הראשונה, אתה רוצה להתקבל לרפואה, משפטים או גאוגרפיה  אנחנו דואגים להתאים לכל תלמיד את הקורס שיוביל אותו לציון המקסימלי.
  • צוות המורים. אין תחליף לשנים של ניסיון בהוראה פרטית. כשתגיע לשיעור עם המורה תוכל להיות בטוח שהוא יידע להתאים את עצמו אליך ולא להיפך.
  •  תרגול רב. כל תלמיד מקבל שעורי בית מותאמים אישית בהתאם לקצב ההתקדמות ולנקודות לחיזוק. מלבד התרגול שתפתור בבית תפתור תרגילים וסימולציות שלמות עם המורה הפרטי שלך!
  • הקורס המשולב. אנחנו המקום היחידי שבו אתה יכול ללמוד בכיתה קטנה של עד 10 תלמידים (בהתחייבות!) ושהמורה יישב אתך כל שבוע

רוצה לדעת יותר על הקורס שמתאים לך? צור קשר לשיחה עם יועצי הלימוד ולקביעת פגישת היכרות חינם